9 Nisan 2014 Çarşamba

35. Yaşıma



Geçen ay ömrümün 35. yılını geride bıraktım.
35 koskocaman yıl...
Çok fazla bir şey sığdıramasam da bu zaman dilimine kendimce milatlarım oldu.
Değişimlerim, değişmeyişlerim, vazgeçtiklerim, yüreğimde taşıdıklarım...
Neler oldu 35 yılda, neler değişti?
Daha yorgunum mesela ama hayattan daha çok keyif almayı öğrendim.
Daha kilolandım ve hala diyet denen şeyi yapabilecek içdisiplinim olmadığını anladım.
Daha zamansızım mesela.
Ama anlık keyiflerin tadına daha çok varıyorum.
Kendim için fazla plan yapmayıp kafama estiği gibi yaşıyorum.
Sevdiklerimin, beni sevenlerin değerini daha çok bilip onların varlığına daha çok seviniyorum.
Daha olgun hissediyorum ama çocuklaşmaktan artık korkmuyorum.
Kırılganlıkları bitirmeyi istemeden de olsa öğrendim.
İnsanın bir evlat yetiştirmeye başladığında bütünlentiğini anladım. En yakınınız eşinizin bile evladınızın yanında yarım kaldığını anladım. Ayılmak mıdır aydınlanmak mıdır, tanımlayamadım.


Ve illa ki 20 Mart'tan u yana kulağımda hep bu şarkı dönüp duruyor.



5 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun :) Sevdiklerinle birlikte daha nice güzel yaşlara.

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu yaşlar olsun! Bloğunuzu izlemek isterim, ancak izleyiciler gadgetı çalışmıyor. Bunu düzeltmek mümkün:) Göz atın lütfen
    http://begonvilliev.blogspot.com.tr/2014/06/izleyiciler-gadgetnda-hata-sorunu.html

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşım yahu nerelerdesin, ta 2014 yılından beri yoksun :((( sevgilerimi bıraktım...

    YanıtlaSil