13 Nisan 2012 Cuma

Mim 3

Sevgili Balyanak mimlemiş beni sağolsun... Hemen yanıtlara geçiyorum :)))


1. Bloğunda ödül aldığın kişiye teşekkür et, onu link ile göster...
Bunu pek anlayamadım, sanırım ödülden kasıt, mimlenmek... Hadi o zaman bal yanaklı fıstığa bir tık.


2. Burçlara inanıyor musun? Burcun nedir?

Aslında çok itibar etmem amma eğlence olsun diye takılırım öyle..Tipik balık olduğum söylenir...

3. Hayattaki idealiniz, ulaşmak istediğiniz son nokta nedir ?

Aslında her Türk insanı gibi maddi sıkıntısı azami olan rahat, huzurlu bir emeklilik istiyorum. Kızım içinse onun sadece MUTLU olması tek idealim.. Hayattaki her sıkıntıdan rahatça kurtulan ve sonunda kendini mutlu edebilen bir birey olsun...

4. Aşka inanır mısın?Sizce aşk nedir?

Bence aşk olumlu duyguların tepe noktası. Yaşanılası bir duygu. Aşırı sevgi hali olarak tanımlanamaz bence. Bambaşka bir şey...Aslında bu konu hakkında sayfalarca yazabilirim, kendimi kaybedebilirim. Ama aşkın boyutlarının olduğuna inanırım. Ben kelimenin tam anlamıyla aşk hissetmedim... KORKTUM çünkü aşkın bana yapabileceklerinden. Ya da aşkın kendime yaptıracaklarından diyelim. Severim, çok severim ama korkarım aşktan.

5. Hayalleriniz nelerdir? Hayal kurmak nasıl bir duygudur?

Hayal kurmak, özgürlüktür. İnsanın sıçramasını, kendine gelmesini, psikolojik olarak kuvvetlenmesini sağlar bence... Olmazsa olmaz... Ha son bir iki yıldır nedense daha bir gerçekçi oldum. Hayal kuramıyorum. Kısa süreli amaçlar ediniyorum kendime... 
Ben nasıl bi şey olmuşum aman Allahım yaa...

Haa arada bi de alış veriş tutkunu biri olmayı hayal ediyorum. Hayal ettikçe tam tesi oluyo :(((


6. Sizce gerçek arkadaşın özellikleri ne olmalı?

Gerçek arkadaş dediğim DOSTtur. dost ise benim gözümden kalbimi gören olmalı...

7.Hobileriniz var mı? Varsa neler?
Hobilerim var...Çarpı işi, tığ ve şişle ilgili her şey...Gezmeyi severim ama Bu aralar gezemiyorum. İleriye yönelik harika planlarım var :))) 

8. Benim hakkımdaki düşüncelerini yazar mısın ?

Bloğu ve Merveyi yeni yeni tanıyorum... Ama ilk izlenimin önemine inanırım... İlk izlenimim sıcacık biri olduğu yönünde.. Ama o bal yanağa bakmaktan sana pek bakamıyorum şekerim kusura bakma :))))
Öpüyorum ikinizi de :))


Haydi bakalım çayımın şekeri, gitarımın teli, evimin huzuru sana gelsin bu mim..





5 yorum:

  1. Guzel sorular güzel cevaplar,kişiyi tanımak için az da olsa bır pencere açıyor.

    YanıtlaSil
  2. Mimler birbirimizi tanımmıza yardımcı oluyor :) Alış veriş tutkunu olmayı mı hayal ediyorsun :))) Paran varsa o hayal çok kolay :) Genelde alışveriş tutkunu olmamak istenir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç ama hiç sevmiyorum alışverişi :(((

      Sil
  3. nihayet yanıtlayabildim. Mim içn teşekkür ederim:) http://eviminhuzuru.blogspot.com/2012/04/mim.html

    YanıtlaSil