1 Haziran 2012 Cuma

Sonunda...

Tarihe Not: 1 HAZİRAN 2012 İTİBARİYLE ÇİŞİMİZ TUVALETTE KAKAMIZ TUVALETTE

Zafer kazanmış bir ordunun sultanı gibiyim. Aylardır gerilmelerim, soru işaretlerim hepsi bitti çok şükür.

Kakasını tuttuğu için kabız olmuştu ve kaka yapmakta çok zorlandı bugün. öğlen yemeğini de yemeyince kayısı suyu içirebildim bir bardak. Zaytinyağı takviyesiyle, kirazla 21,30 itibariyle o da bitti ve artık büyük küçük ikisini de söylüyor benim kızım.

Gece için az daha zaman var gibi. Bağlamıyorum geceleri ve çişe de kaldırmıyorum. Altına yaparsa da ağlıyor zaten kalkıp temizliyorum ve uykuya devam ediyor...

Allahım şükürler olsun. Büyük bir ferahlama oldu sanki bende.

3 yorum:

  1. :)) oleeeeeyyyyy aferin Esrayaa

    gözünüz aydın Esracım. Darısı benim başıma yaaa :))

    YanıtlaSil
  2. Çok sıkıntılı oluyor bu dönemler, çok şükür atlatmışsın sen, gözün aydın diyelim:))

    YanıtlaSil
  3. Bezi attıktan sonra derin bir oh çektim ki şükürler olsun çok uğraştırmadı kuzucum. Sizin adınıza da sevindim. Geçmiş olsun. :)

    Deneyimlerimlerimi paylaştım ben de: http://www.hanhildem.blogspot.com/2012/06/cocuklarda-tuvalet-egitimi.html

    YanıtlaSil