19 Mart 2012 Pazartesi

Mimlendim Yaşasıııınnn :)))

Hep merak ettim şu mim olayını...
İlk kim ve hangi konuyla mimleyecek dedim ve oldu işte ben de "Bizim ev" tarafından  mimlendim en sonunda...Pek mutlu oldum...

Mimin konusu takıntılar...Çok takıntılı biri değilim...Bakalım neler çıkacak ortaya...


1)
 Nevresim takımlarım ütülü olmalı...Ütüsüz olunca kesinlikle uyumakta zorlanıyorum ve uzun süre kırışıkları seyredip kafamda anlamlı şekiller kurmaya çalışıyorum :))

2) Her aldığım kitabın ilk sayfasına mutlaka adımı, aldığım tarihi ve yeri yazarım...Adımı yazmazsam kitap bana ait değilmiş gibi hissederim...



3)
Özellikle Esra'nın doğumundan sonra ortaya çıkan bir takıntı... Takıntıdan ziyade korku: DEPREM. Hemen her gece deprem olursa Esra'nın odasına nasıl ulaşırım planları yapıyorum...Gerisini aklıma bile getirmek istemiyorum. Sanırım hemen her annede buna benzer bir takıntı vardır.


Benden bu kadar..
Sevgili Kültür Mantarı
Sevgili Çaçaron  sizleri sobeledim efenim..
Sevgiler

5 yorum:

  1. İlk mim hayırlı olsun :) Deprem takıntısı bende de vardır.Allah göstermesin ama öyle bir durumda ne yapacağımı çok düşünürüm.

    YanıtlaSil
  2. havva yeşilköy yeşilyurt taraflarındayım gelirsen aşık olursun istanbula söööölim bak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oraları hiç bilmiyorum.. uygun bi zamanda bi ziyaret edelim

      Sil
  3. aa..yeni gördüm canım..en kısa zamanda cevaplarım..deprem takıntısı çok kötü..ben de de var ..

    YanıtlaSil
  4. Ben de yeni gördüm ve hemen cevap yazıyorum:)

    YanıtlaSil