7 Şubat 2013 Perşembe

3. Yaşımızı Kutlamaya Hazırlanırken


Daha dün gibi ilk kucağıma aldığım, kokusunu ilk içime çektiğim dakika. Yaşım kaç olursa olsun hep dün gibi kalacak biliyorum. Canım kızımın üç yaşını doldurmasına on gün kaldı. Bu sene doğum günü hazırlıkları geçen senekinden daha heyecanlı. Esra bile ne olduğunu kavramasa da pastanın üzerindeki mumu üfleyeceği için çok heyecanlı. Anne hadi doğum günü kutlayalım, deyip duruyor.

Her sene olduğu gibi bu sene de evladım için ağaç diktirdim. Doğumuyla beraber sayarsak dördüncü senemiz bu ağaç dikiminde. Elimle dikmedim,  dikilirken görmedim, yerini yurdunu bilmem ama dikili ağaçları var kızımın hem de onlarca. Bu konuda TEMA Vakfı'na güvenim sonsuz.

TEMA'nın meşe kampanyası devam ediyor hala. Ben de dört yıldır bu kampanyadan palamut bağışı yapıyorum.Her yaşa yaşı kadar ağaç diyordum. Aslında hayalimdeki buydu. Oysa kampanyayı araştırdığımda sertifika göndermeleri için en az iki adet bağışta bulunmak gerekiyormuş. Meşe kampanyasında her adet dokuz meşe palamudundan oluşuyor. Adet fiyatı 5 tl.
Doğumuyla beraber hesaplarsak şöyle bir cetvel çıkıyor karşımıza:

Doğum: 2 adet (18 palamut)
1. yaş günü: 2 adet (18 palamut)
2. yaş günü: 2 adet ( 18 palamut)
3. yaş günü 3 adet ( 27 palamut)

Toplam: 9 adet ( 81 palamut)

İyi bir tablo bence.

Fidan bağışı en az beş fidandan başlıyor. Beşinci yaş günümüzde fidanlarla devam edeceğiz kısmetse. Bu da sertifikamız. Buunun aynından üç tane daha var. Postacı zarfı katlamasaymış iyimiş tabi.

Pasta için siparişimizi verdik. Hello kitty li kurabiyelerimizin siparişi verildi. Benim hazırlayacağım ve alacağım şeyler de tamam kafamda. Tütü yaptım kızıma. Ama fotosunu doğum günü postuna ekleyeceğim :)

Kutlama okulunda olacak. Pazartesi oalcağı için benim izin almam mümkün değil. Bizsiz bir kutlama yapacak kızım. Ama biz pazar günü yani gününde aile arasında kutlayacağız. Mumunu üfleteceğiz :)




4 yorum:

  1. Ne güzel bir hediye olmuş :) nice seneleriniz ailecek, mutlu ve huzurlu.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir proje ,hayırlı yaşlar ola

    YanıtlaSil