4 Şubat 2013 Pazartesi

Mimlendim

Sevgili Nedime Beni mimlemiş.Cevaplamasam olmaz ama değil mi.. Biraz geç kaldı canım ama kusura bakma

Su an .............................çok sevinirim.
Yaz gelse ve deniz kıyısında olsam çok sevinirim.

Simdi ................olmak vardi.
Güzel ülkemin herhangi bir yerini geziyor olmak vardı ...

Nerede o eski gunler?
Ahhhh ahhh... Çocukluğum, ilk gençliğim...

............................ özlüyorum.
Bu aralar en çok çocukluğumu özlüyorum. Minnacık ayrıntılarla çıkıveriyor saklandığı köşeden.


Bugunlerde çok fazla dinledim
Bugünlerde en çok Alem FM Nihat'la Muhabbet ve Nihat'la Sivrisinek dinliyorum. Çalışırken her zaman denk getiremiyorum bu programları ya da baştan sona dinleyemiyorum bir türlü...

...............................nefret ederim.
Söz verip de sözünü tutmayan, bu durumu da çocuk avutur gibi geçiştirmeyi deneyenlerden ( kocamın bu huyundna yani )

Simdiki ruh halim:
Tembel hem de çok tembel...


Bu mimi yanıtlamak isteyen herkese gönderiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder