15 Ağustos 2011 Pazartesi

Deneme 1-2

Evet artık mutfağa da el atar oldum. Yanlış anlaşılmasın yani yemek yapıyorum da hamur işi konusunda çok isteksizdim öyle ki basit bir kek bile gözümde büyür büyür dağlar tepeler oluştururdu. Oysa şimdi uçarak gidip malzeme alıyorum ve zevkle uğraşıyorum yapmaya...



Burda şu soru geliyor akla: "Dönüm noktası ne? Ne oldu da birden değiştin?"
El cevab'ül mübarek: BİZİM KIZLAR...
Sürekli biri tarif veriyor, biri yapıyor, diğeri foto ekliyor...Gel de gaza gelme...Ama gerçekten bana doping oldunuz kızlar sağolun... Bi de Esra şöyle ağzını yüzünü batıra batıra yese... Nerdeeee

Parfe ve mercimek köftesi...arka planda yapılmayı bekleyen tiramisu için pandispanya...

Tiramisuyu fotolamayı unutmuşım...Artık bi dahaki sefere...Ama bayıldık bayıldık tiramisuya...Şimdi de Burçin'in Sipesiyalini yapacağım yufkasız börek...

3 yorum: