10 Ağustos 2011 Çarşamba

Kırlent Yenileme 1

Selamlar...
Yağmurlu ve hafif fırtınalı bir İstanbul sabahından günaydın...
Evdeki değişim ağır ağır devam ediyor... görünümünden kullanımından memnun olmadığım eşyaları en kısa ve en hesaplı yoldan değiştirrmeye çalışıyorum. B
unlardan biri de koltuk kırlentleri... Deri kırlentler öyle kullanışsız ki başını koyup yatamazsın, duvara yaslayamazsın... Ben de uzun zaman önce hepsini kaldırdım. Geçenlerde aklıma geldi, bu kırlentlerin yüzlerini neden yenilemiyorum diye düşündüm. Baştan kumaştan dikme fikri geldi aklıma, kimseye de gidip bana kırlent dik demek istemedim. aslında annem dikerdi ama kumaşından tut da dikiş tarzına kadar kendi istediği şekle sokardı onları. bu da benim işime gelmezdi tabi.
Sonra eldeki olanakları değerlendirdim ve etaminden kırlent işlemek istedim. Toplam altı kırlent var ve bunların ilki:



İlk iş için seçtiğim örnek tiryakihobi.blogspot.com adrtesinden oldu. Sitedeki örnek benim kırlentin neredeyse orta kısmı kadar olduğundan ben örnek üzerinde biraz oynadım. Büyüttüm yani. Çok yorucu ve zaman alıcı oldu. Bir buçuk haftada bitti.Üstelik neredeyse sadece buna yoğunlaşmış olmama rağmen. Burdan tiryakiye bu güzel örnek için de teşekkür ediyorum :)) Umarım beğenirsin Tiryakicim... Sen de daha büyüğünü yapmak istiyordun sanırım.

Bir daha da böyle zor işlere kolay kolay girişmem sanırım gözlerim mahvoldu çünkü ama değdi, içine sinen, baktığımda gülümsediğim bir iş çıktı ortaya...
Bi de stres attım ki ohhhh.
İkinci kırlent için etamin almaya gidecektim ki bardaktan boşanırcasına bir yağmur başladı,artık yarına kısmetse...

2 yorum:

  1. esra gibi bir melekle bununda üstesinden geldiğin için tebrik ederim arkadaşım ellerine sağlık.. hazır gibi duruyor valla

    YanıtlaSil
  2. bayıldım bizde kayınvalidemle kırlentler yapıyouz ama bu etamin enfes olmus.

    bu arada bende blogger annelerden gelıyorum beklerım

    YanıtlaSil