19 Aralık 2011 Pazartesi

Bugün...

Bugünün son saatlerinin devrilmesine de az bir zaman kaldı...Ben ise dünkünden farklı olarak pek keyifliyim... Aylardan sonra ilk defa Esrasız bir çarşı turu yaptım. Esra'yı babaannesi aldı öğleden sonra, hasta olduğum için yatıp dinlenmem gerekçesiyle.. Ben de fırsat bu fırsat kendimi dışarı attım.

Önce kendime, kızıma ve eşime alış veriş yaptım...Reyonların arasında, arabasında debelenen ve kendini mağazanın içine atmak için çırpınan bir cadı olmadan, dakikalarca dolaşmak pek iyi geldi bana...Bugünün anısı olarak da kendime bir  çanta hediye ettim...Uzun zamandır fırsat bulamadığım hediy
elerimi aldım, sardım sarmaladım...Kargoya hazır hale getirmeden önce son dakika gelişmesiyle küçük bir şey daha eklemeye karar verdim... Yarın da onu hallettim mi ohh tamam..


Ve en son olarak da kitapçıya gidip kitaplar aldım...Uzun zamandır istediğim Haluk Yavuzer kitapları vardı...Rafta görünce hemen saldırdım... Sonra da yazarı üst üste çok okuduğum için ara vermek istediğim, ama okumak için de sabırsızlandığım Elif Şafak'ın İskender'ini aldım ve geldim...Bir ara elimin raflardaki kitapların sırtlarında dolaştığını fark ettim. Elim ne kadar zaman öye dolaştı bilemiyorum ama kendime geldiğimde çok güldüm kendime...Sanırım bu davranışın nedeni bitmez tükenmez kitap/okuma aşkı değil, uzunnnnn zamandır gönül rahatlığı ile kitapçı gezememenin verdiği mutluluktu...

Çocuksuz küçük bir kaçamak yaptım ve bu bana çok iyi geldi...

Şimdi kızımın özlemi içinde babasının onu eve getirmesini beklemekteyim.Sensiz ev çok sessiz küçük kelebeğim, güzel kızım...

1 yorum:

  1. evet evet siz kesinlikle bizdensiniz...çocuklarına tapan ama kafa dinlemeye hasret, kafa dinlerken bile çocuklarını özleyen anne modeli....hoşgeldiniz...sevgiler

    YanıtlaSil