29 Aralık 2011 Perşembe

Yeni Yıl Hediyelerimiz :)

Önceki gün kapımız çaldığında 2011'e güzel bir hediyeyle gireceğimizden haberim vardı... Arkadaşlarla bir yılbaşı hediyeleşmesi yapmıştık...Yakışıklı Doruk'un güzel annesi, sevgili arkadaşım ,nam-ı diğer Kitapçoksever anne, Özlemciğimden gelen harika kitaplarla şenlendik :)

Özlemcim hem Esra hem de benim için iki güzel kitap göndermiş...Tabii ki harika bir kartla beraber...Bu kitap güzel kızımın harika hediyesi... Elinden düşürmedi hala...



Hele ki mıknatıslı olması çok ilgisini çekti... Kitapla oynarken, çünkü hala okumamıza izin vermiyor, resim çekemedim. Adam gibi durmadı çünkü...


Bu kitap da benim kitabım... İçimden geçen oldu desem :))) Sunay Akın okumayalı çok uzun zaman oldu.. Yaptığım kitap listelerini de evde unutunca hep başka kitaplar alıp geldim eve...Ama bu hediyemiz harika oldu... Tekrar çok teşekkür ediyorum canım arkadaşım... Beraber nice güzel yıllar karşılayalım...İleride büyüyüp torun sahibi olduğumuzda cadı torunlarımızın oyun gruplarında buluşalım olur mu????




2 yorum:

  1. Torun sevgisi başka oluyormuş valla Havvacım :) inşallah o günleride görür böyle bloglarımızda yazarız. :) sevgiler ve iyi seneler.

    YanıtlaSil
  2. Tekrar teşekkürler ve sevgiler canım...İyi seneler...

    YanıtlaSil