29 Aralık 2011 Perşembe

Çarpı İşine Hafif Gaz Devam...

Daha yazın başında çok heveslenerek aldığım kumaş için şömen düşünüyordum çarpı işinden...Şeklini kafanda oturtamadım, model bulamadım vs derken ancak bitirdim ve fotoğrafladım.

Henüz yıkayıp ütülemedim.Onu da beklersem herhalde eklemem yazı bulurdu...Buyrun bakalım beğenecek misiniz? bir küçük parçası daha kaldı onu da sandık üzeri için işleyeceğim. yani umarım...

Kenarlarını annem oyaladı.. Daha salkım saçaklı bir şeyler olmasını istedim ama içime sinen model bulamayınca iş annemin hayal gücüne kaldı...Sağolsun.



Motiflerin yakından görünüşü...



Ve bu da kim bilir hangi ay işlediğim kitap ayracım... kenarları Hobilemece'nin anlattığı gibi yapmaya çalıştım ama beceremedim, çok yamuk oldu...Sanırım birini yaparken görmem lazım :(




3 yorum:

  1. Ama ben bu kitap ayracına ba-yıl-dıııım.... biz de isteriz bir zamanın olduğunda çok şık bisey yahu

    YanıtlaSil
  2. ayıp ettin canım...ilk fırsatta..

    YanıtlaSil
  3. gayet guzel oolmus ben zaten etamın carpı ısı vs gıbı ugraslara ezelden berı bayılırım su kecelerı bıraz bıtırıyım benımde aklımda boyle bısey var

    gule gule kullan

    YanıtlaSil