8 Ocak 2012 Pazar

Bu Pazar Yağmur Var İstanbul'da...

Her cumartesiye güzel bir kahvaltı hayaliyle başlarız eşimle... Manzaralı güzel bir restoranda ( genelde burası Pierre Loti' de bir yer olur) açık büfe ve sınırsız çay eşliğinde keyfini çıkara çıkara yapılan bir kahvaltı hayalidir bu...
Ama bir yerlerine kurt kaçmış ve artık maalesef sendromlu kıpır kıpır, fıkır fıkır bir yavruyla bu kahvaltının olabilem ihtimali yüksektir ancak keyif ihtimali düşüktür. E bi de hava yağmurluysa açık hava da esrayı oyalama fırsatımız da yoksa...Bunlar göz önüne alarak biz kahvaltıya gidemiyosak kahvaltı bize gelir dedim ve elimden geldiğince güzel bir sofra hazırlamaya çalıştım. görselliğin pek az olduğu sofrayı Esra'nın şerrinden kurtarmaya çalışırken fotoladım ama ışığı ayarlamak için fırasatım olmadı o yüzden fotoların kusuruna bakmayın :)


klasik kahvaltılıkların yanında patates ve hamur kızartması yaptım...Görsel olarak çok süslemeye vaktim olmadı. Ama şu hamuru koymazsam içim gider...Tarifini..Hayat Cafe Tarifleri bloğundan almıştım.. Çok lezzetli ve besleyici oldu...Üstelik bir hamur kızartmasından beklenmeyecek kadar da hafif...


Bu kare de hamurların yapım aşamasından :))) Mutfağın dağınıklığına bakmayın lütfen...



Bu da kızımın kahvaltı tabağı... Peki böyle gözündüğü kadar iştahla yedi mi? Tabii ki hayır...



Peki bunlar hazırlanırken fonda ne vardı ???? Ferhat Göçer'in Yeni albümü çıkmış olmasına rağmen dinlemekten vazgeçemediğim Çok Sevdim İkimizi albümü....

Herkese iyi pazarlar :))) Sevgilerle...

3 yorum:

  1. Çok hoş bir paylaşım olmuş. Kızınız çok tatlı Allah nazarlardan korusun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Afiyet bal şeker olsun,o şeker kızla:))
    RABBİM mutluluğunuzu arttırsın.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. cok tesekkur ederm.cok ozensiz olmasina ragmen begenmeniz mutlu etti beni.sevgiler.

    YanıtlaSil