15 Eylül 2011 Perşembe

Nedir Şimdi Bu

 İki gündür içim sıkılıyor, nefes alamadığımı hissediyorum. Bir sıkıntım, derdim de yok aslında. Belki de kullandığım mantar ilacının etkisi.
Elişleriyle uğraşmak da kesmedi bu akşam. bunaldım iyice. Esra kendine zarar vermeden bir süre yalnız kalmayı becerebilse balkona atacağın kendimi ama yalnız kaldığımda ya elini/ayağını/kendini bir yere sıkıştırmış,ya sakladığım boyalarını bulup duvarları mahvetmiş olarak buluyorum onu. Ondan bir şeyler saklama  bütün düzeni değiştirdi. ve ben evimin derli toplu mis gibi olduğu zamanları özledim. Biliyorum yakında geri gelecekelr ama küçücük evde bir de bu dağınık sıkıyor. Dakikalarca uğraşıp temizlediğin halının üstüne ağzında sakladığı (benim yuttuğunu sandığım) yemekleri boca edince gerçekten çileden çıkıyorum. Bu yazdıklarım şikayet oolarak anlaşılmasın lütfen.Sadece iç döküş. O şu anda en güzel zamanlarını yaşıyor ve keyfini çıkarmakla meşgül. ben de kızımın keyfini çıkarmakla meşgulüm tabi...

Elimde sürüklenip duran Başucumda Müzik bitse de yeni bir kitaba başlasam... İkinci okumam ve ilk okumada sevdiğimi hatırlıyorum.Bu haftadan bir iki poz verelim bakalım

Baba kızın Pepe keyfi...Baktıkça hep mutlu olacağım bir poz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder