12 Eylül 2011 Pazartesi

Yine etamin, Yaşasın etamin


Netsizlik ne zor... Beş gün netsizdik ve ben çok sıkıldım...Ama bir yandan da detoks gibi bir şey oldu netin olmaması. Bu süre de yazacak o kadar çok şey aklıma geldi ki ama not almadığım için uçup gitti aklımdan. artık aklıma geldikçe yazarım.

Bu arada yeni bir tasarıma imza attım. daha önce akıl edenler olmuştur mutlaka ama bu fikir için hiç bir yerden esinlenmedim. 


Bunlar Esra'nın legolarına ve küplerine diktiğim keseler... Hammadde eski bir pantolon...Çok severek giydiğim ama artık beni terkeden pantolonum geçti elime geçen gün...Genelde giyilecek gibi olanları ihtiyaç sahiplerine ulaştirmaya çalışırım ama bu çok eskimişti. çok sevdiğimden fazla giydim çünkü. Versem verilmez, atsam atılmaz ...Bunu ne yapsam diye düşünürken bu fikir geldi aklıma. Paçalarından kestim ve kestiğim yerleri elimde diktim. Dikiş makinem yok çünkü. Alsam koyacak yerim de yok :((( Sonra paça ağızlarına kurdele geçirdim. Kırlentlerden kalan küçük etamin parçalarını da aplike ettim süper oldu.
Modellerin yakından görünümü... İkisini de aynı örnek yaptım esas işleri bitince başka amaçla kullanırım dedim.
Kırlenti yenileme çalışmalarına son hız devam.İki tane bitirdim bir örnek, şu anda kayınvaldemlerde dikiş için.

Bunu daha önce yapmıştım. Biraz küçük oldu ama yeni bir model yapıp değiştireceğim.Bunu da mutfakta başka bir şeyle değerlendirmeyi düşünüyorum...Belki taburelere minder yaparım bilmiyorum...

2 yorum:

  1. havva, ben etamine bayılıyorum. lütfen başka modellerin varsa onları da yayınlar mısın. bu arada ellerine sağlık, çok güzeller:)))

    YanıtlaSil
  2. Elimdekilerin hepsini ekledim canım yani kendi yaptıklarımı. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil