17 Ekim 2011 Pazartesi

Geçen Hafta Neler Yaptık


Esrayla yaptıkalrımızı ne zamandır ekleyemedim bloğa. Makinenin kablosunu kaybettim çünkü.Neyseki buldum ve toplu halde bir aktivite ekleyelim....

Kalem kağıt ikilisi Esra'nın çok ilgisini çekiyor...Ama arada duvarlar da nasibini alıyordu bu sevgiden. biz de en çok karaladığı yere bir kağıt astık. çok hoşuna gitti...Hatta kağıda çizmediği şekilleri duvardakine çizdi ve anlamlandırdı...
Burada kendince bir daire çizip bize dönerek" bebe" demeden az önce.Daha sonra bebe olarak adlandırdığı daireye bir iki karalama daha yaptı ve "aya(ayak)" olarak adlandırdı....

Legolarla renk çalışması ama şimdilik pek sarmıyo bu işler Esra'yı haftada bir kez legolarla başka oyunlar oynarken araya sokmaya çalışıyorum ama ilgisini çekmiyor...

Bu fotoda önce renkleri tanıttım sonra da elindeki kapa kırmızıları doldurmasını istedim ama o rastgele doldurdu...


Bizim bir ayımız var... Teyzemizin hediyesi...Bir sürü peluş hayvan içinde bi tek onu sever, vazgeçilmezidir...Bu ayıcık bir gün çikolata yemeye karar vermiş... Sonra da Esra onu bi güzel yıkadı... makinede kuruttuk ve ohhh mis gibi oldu....Resim biraz titrek ama Esra su dedi mi kendinden geçiyo.. Çoook seviyor suyla oynamayı. Banyodan çıkarken çok ağlıyor.


Bunlarda Adım Adım dergisinin 20 ay sayısı :


Ve oyun kartlarımız.. Sevgili Çiğdemin Aracılığıyla edindiğim kartların çıktısını aldım ve kalın kartına yapıştırıp koli bandıyla kapladım... İlk etapta çok sevdi varlıkalrı, nesneleri tanıdı ve adlarını tekrar etti. Eşlerini bulma oyununa geldiğimizde ise beklediğimden de iyi bir performansla karşılaştım.. Bir de çabuk sıkılmasa....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder