21 Şubat 2012 Salı

Biz Bugün...

Biz bugün yoğun bir gün geçirdik... Esra Hanımcığımın huysuzluğu üstündeydi. Günü dar etti bana. Öğlen de uyumayınca akşama doğru iyice fazlalaştı yaramazlığı...Neyse erken uyudu da azıcık dinlenebileceğim.


Parka gittik bugün havayı güzel görünce. Bol bol koşturup oynadı...Dönüşte simitçilerden birinin önüne koşup 'Çimit istiyom' dedi ve simit aldık ama onu da bir iki kemirip attı...


Bu macera içinde benim için güzel şeyler de yaşandı. Önce 'kitaplaşalım' etkinliğimiz sonuçlandı.Diloşun Kayfesi  'nin sahibesi sevgili Dilara, tekrar teşekkürler emeklerin için... Ben Kırmızı Evin Cadısı Gizem' le eşleştim. Şimdi ilk iş, mesela yarın , güzel bir kitap almak...


Sonracığıma.. Geçenlerde bahsettiğim Blogger Annelr oluşumu faceden sonra yeni bir blogla devam ediyor ve bu blogta bir söyleşim yayınlandı... Merak eden varsa tık tık.

Güzel bir oluşum büyüyerek devam ediyor :)))

10 yorum:

  1. :)ne güzel kitaplaşmak:))ve yaşasın blogger anneleri:)))

    YanıtlaSil
  2. mmm çayımı aldım geldim
    mmmmm hoş paylaşım
    :))

    YanıtlaSil
  3. Evet Çiçekçim Yaşasın Kitaplar ve anneler ...

    Bir kase lezzet teşekkür edrim :))) Simitler benim cadıdan :))

    YanıtlaSil
  4. Immmmm çay ve simit ikilisine bayılırım ama pastane simidi değil sokak simidi olmalı :) 2 gündür havalar çok güzel gidiyor çoçuklar içinde iyi oluyor hem hava alıyorlar hem de güneşten bol bol D vitamini almış oluyorlar.

    YanıtlaSil
  5. çay ve simit benimde vazgeçilmezim kahvaltıda.heralde hergün yesem bıkmam.helede yazın yanında güzel taze domates,biber ,peynir ımmmmm çok güzel:)

    YanıtlaSil
  6. Esra'cığın huysuzluğu umarım geçmiştir şimdi:)e çocuktur olacak:))simit çok severim, hele de kahvaltıda çayla..:)afiyet olsun kitap etkinliğine katılamadım vaktim olmuyor kedilerden:(((((
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Abidecim teşekkür edrim ben de bayılırım sokak simidine. tabi sınırsız çayla :))

    Deryacım ah o menü bi de denize nazır bir manzara da olursa of of offff

    Ablacım sağol bugün daha iyi. Ama eski Esra değil :)) Kitap etkinlikleri olacak yine haberin olur mutlaka

    YanıtlaSil
  8. of canım çekti valla.afiyet olsun.Blogger anneleri çok güzel oldu.sayfamın yan tarafına link verdim....
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Smilenacım o keyfi çanakkale boğazına karşı yapardık öğrenciyken... Ahh ahhh İstanbul o tadı vermiyo bana..

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar uzun zamandır simit yemediğim farkettim, canım istedi :)

    YanıtlaSil