25 Şubat 2012 Cumartesi

Yapılacaklar...

Yapılacak o kadar çok iş var ki aklımda...Bazıları kısa süreliğine de olsa hayal ama ben yine de yazmak istedim...
  • Diyete başlanacak...65 olunmasa  da olmak için çalışılacak
  • Sinemaya gidilecek... Fetih 1453 başta olmak üzere salon salon gezilecek ve özellikle oskarlık filmler izlenecek ( İşte bu hayal)
  • D&R başta olmak üzere kitap mağazaları gezilecek. Torba torba kitap almamak için kendinle savaşılacak...
  • Alınan kitaplarla Starbuks' da White Chocolate Mocha içmeye niyetlenecek ama diyet hatırlanıp yeşil çay içilebilecek bir yere gidilecek :))
  • Esra'yı yarım gün bırakılacak bir yer bulunursa evde dip köşe temizlik yapılıp gardrop da diyete sokulacak :))
  • Eve sıngır mıngır rüzgar çanları ve bilimum cıvıl cıvıl süs eşyası alınacak...
  • Bir üst maddenin gerçekleşebilmesi için Esra'nın biraz daha büyümesi beklenecek ya da durdan gitten anlaması için gereken çalışmalara hız verilecek...
  • Daha çok kitap okumak için vakit yaratılacak...
  • Okumakta olduğum kitapların içindeki ayraçların Esra'nın hışmına uğramaması için okunmakta olan kitaplara gizli bir yer ayarlanacak.
  • Çanta içi düzenleyici bulunacak ve çantam çarşamba pazarı olmaktan kurtarılacak.
  • Alış verişe çıkılıp diyete sokulan gardroba kilo aldırılacak....
  • Arkadaşlarla daha sık görüşülecek.

14 yorum:

  1. benim de yapılacaklar listem varr ve çok uzun:))İnşallah yaparız en kısa zamanda:)))

    YanıtlaSil
  2. İnşallah Çiçekçim benim pek umudum yok ama :(

    YanıtlaSil
  3. diyet mi off kolay gelsin, kitapçıya girip de kitap almamak için kendini tutmak ne zor oluyor:((ne diyorum mesela kitapçıdan içeri girince alkışlar kopsa ve "siz filanıncı müşterimizsiniz bugün istediğiniz tüm kitapları bedava almaya hak kazandınız" deseler:)))

    YanıtlaSil
  4. Ayy evet ablacım ya süper olur...Rafları da verirler mi acaba :))

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Ayy benim de var böyle listelerim ama çok yavaş tik atılıyor yanlarına...Umarım her istediğini yaparsın canım...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. listem buzdolabında magnetle tutturulmuş olarak duruyor görüntüsü yeter):))

    YanıtlaSil
  8. Emre Bora bebekçim dedim ya bazıları hayal diye ama inşallah yaparım :))

    Siyah kuğu merak ettim listeni :)))

    YanıtlaSil
  9. Havva cığım sen hepsinide yaparsın.
    Niyet etmiş olman yolu yarılaman demek zaten.

    Başarılar..

    YanıtlaSil
  10. Sağol Ülkücüm moral oldu valla :)) Başlamak bitirmenin yarısıdır di mi :))

    YanıtlaSil
  11. listemizde ortak maddeler var ama benim canim hic birine baslamak istemiyor:)
    diyet birinci maddem benim de bakalim kilolara veda edebilecek miyiz..
    su canta duzenleyici benim de gundemimdeydi aldim ama cok memnun kaldigimi soyleyeyemem.bi ara bunla ilgili post hazirlarim ins.

    YanıtlaSil
  12. yaa bende 65 olmak isityorum:((şubattan beri diyetteyim 5,5 kilo vermişim ama daha çoook yolum var:((

    YanıtlaSil
  13. Ayyy ne güzel iki haftadır bende gram oynamadı... iki ileri bir geri gidiyo benim diyet.. Mehter takımını birileri içimden çıkarsın lütfen :))

    YanıtlaSil