9 Şubat 2012 Perşembe

Suskun Yüreğim...

Sabahtan beridir bu şarkı dilimde. Epey eski bir şarkı... Hatırlayan vardır mutlaka...


Neden dolandı dilime bilmiyorum ama en az bi on kere dinledim şu saate kadar... Şarkının sözleri mi klibi mi beni etkileyen bilmiyorum ama tuhaf bir ağlama hissi veriyor bana...

Dışarıda yine kar var...Hava da pek soğuk... Şu kaçıp gitme hissi nüksetti tekrar... Tüm şartelleri indirmek ve öylece gitmek, kafayı toplamak, sonra da bıraktıklarını olduğu gibi bulursan eğer her şeye devam etmek...

2 yorum:

  1. Merhaba, buramburamkekik'in sayfasında babam,annem için nazik yorumunuza teşekküre geldim, Amin, Allah sizlere, ailenize uzun, sağlıklı ömürler versin, şarkıyı merak ettim tıkladım çalıyor şu anda..:)gitme isteği bende de zaman zaman depreşir..neden bilmiyorum İsveç, İrlanda, Norveç gibi şöyle sakin, karlı yerlere ama gitsem acaba mutlu olur muyum yoksa eskiyi mi ararım bilemiyorum..:)

    YanıtlaSil
  2. İnceliğiniz ben teşekkür ederim...Çok mutlu oldum...
    Gitmekle ilgili dediğiniz durum beni de çok düşündürüyor :((

    YanıtlaSil