8 Şubat 2012 Çarşamba

Süleymaniye Gezimiz


İstanbul'u tanıma turlarını ele almış durumdayım zira eşim hiç iyi plan program yapamıyor. Ya kırk kere gittiğimiz yerlere götürür ya da avmlere...Ben avmleri pek sevmiyorum. Alışveriş yapmayacaksam eğer gitmek gereksiz geliyor. O yüzden bu gezilerden keyif alamıyorum.

Kaç haftadır gitmek istiyorduk da gidememiştik. Geçtiğimiz hafta sonu kardan dolayı eve kapanmanın acısını çıkardık diyebilirim. Pazar günü Süleymaniye gezimizi yaptık... Mimar Sinan'ın 'kalfalık eserim' dediği muhteşem camiyi gezme fırsatımız oldu...


'Ustalık eserim'dediği Edirne Selimiye Caminin atmosferini yaşadım gerçekten. Teknik özelliklerini bilmem ama tarz aynı gibi geldi bana. Aşina bir ortamdı yani. Bir Edirneli olarak memleketimin kokusunu aldım Süleymeniye'de. Temiz hava da cabası... Pazar olmasından mütevellit sakindi. Etrafındaki toptancılar kapalıydı. Kuru fasülyeciler ise tenha... gitmeyenlere sırf kuru fasülyeler için gidin derim. Nefisti....

Sırtında çanta olan zatı muhterem benim. Elinden Esra'yı kaçıran ve deli gibi koşturan çocuğun arkasından koşan eşimin dikkatini çekmeye çalışıyodum nedense. Bırak çocuğu yakalasın di mi :)))

Süleymaniye'den boğaz manzarası

Tetemiz :)))
Işık kötü evet :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder