28 Şubat 2012 Salı

Puslu Kıtalar Atlası-İhsan Oktay Anar


Nihayet bitti... Keşke bir solukta okuyabileceğim bir zaman okusaydım... Çok uzun sürdü bitirmesi. öyle olunca başını unuttum dönüp tekrar baktım...Daha da uzun sürdü ve daha da sıkıldım böyle olunca...

Masalsı öğelerin ağırlıkta olduğu bir kitap. Okuyanlar iyi bilir. Ben bundan pek hoşlanmıyorum o yüzden bu güzel kitaptan pek keyif alamadım...Uzun İhsan Efendi'nin düşü olan bir kitap bu.. Arka kapakta da bu belirtiliyor zaten. Aklımda kitabın konusuna dair pek bi şey kalmadı.

İhsan Oktay Anar'ın tarih, fizik ve kültür sanat konularındaki engin bilgileri dikkatimi çekti.. Sırf bu bilgiye saygı için okunmalı... Kitaptan hoşlandım ama sevemedim....

5 yorum:

  1. Okumadım ama sanırım ne demek istediğini anladım, masalsa şöyle Alice Harikalar Diyarında ya da Küçük Kadınlar gibi tam masal tadında şeyleri severim ama masalsı öğeler, yarı gerçek bana da sanki okusam da sevmeyecekmişim gibi geldi:))

    YanıtlaSil
  2. Masalsı derken daha çok Alaaddin ya da binbir gece tarzı şeyler ablacım. Dedim ya belki bir solukta okuyabilseydim severdim...

    YanıtlaSil
  3. birde ben kitap okumayı sevsem :) valla hiç yalan yok çok sıkılıyorum ben :(

    YanıtlaSil
  4. :))) olabilir canım yaaa... Herkes sevmek zorunda değil ki. ben de yatmadan önce okuyabilirsem okuyorum ancak...

    YanıtlaSil
  5. herkes çok meth ediyorda.. vakit bulup hiç okuyamadım
    blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim--> tamzamanlianne.blogspot.com

    YanıtlaSil