29 Şubat 2012 Çarşamba

Kitap Arkadaşımdan :)))

Bu sabah yine erkenden kalkan kızımın peşinden koşturmakla güne başladım. Etrafı da toparlayayım derken kapı çaldı...
beklediğim paket geldi sonunda... Bekliyor olmama rağmen çok çok heyecanlandım... Kırmızı evin cadısı Gizem 'in önce bu buram buram bahar kokan gökkuşağı kıvamındaki paketiyle karşılaştık...

Özene bezene sarılmış bu güzel pakete zarar vermeden açtık hediyemizi.... İçinden bunlar çıktı :)))



Gizemcim sağolsun kızımı da düşünmüş ve ona da iki kitap almış... Kitap ayracının sevimliliğini ve güzelliğini gördünüz değil mi?

Benim kitabım da Murathan Mungan'ın Doğu Sarayı kitabı ve nefis bir yazıyla samimi bir not...


Ben bayıldım hediyelerime... Kızım da öyle...Hemen aldı ve resimlerini incelemeye başladı...

Ve Gizemcim öğlen uykusuna da senin hediyen bu kitaplara sarılarak daldı... Sanırım kızım da annesi gibi hediyeleri ve hediyeleşmeyi seviyor :)))  Tekrar teşekkürler bu güzel hediyeler için....

Ve Sevgili Dilara bu güzel etkinlik için tekrar teşekkürler...Yüreğine ve emeğine sağlık....


15 yorum:

  1. Ah ben o küçük elleri yerim:)okumayıda öğrensin gizem ablası ona daha da güzel kitaplar göndericek:)Canım kitap arkadaşım mutlu günler de oku kitaplarını beğenilmesi ne kadar mutlu etti beni bir bilsen:)O bıcırığı dabenim için kocaman kocaman öp:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım tekrar teşekkürler... Çok mutlu ettin bizi...Uyanın hemen öperimmm

      Sil
  2. güle güle okuyun, ben henüz iroshun güncesi'ne kitabı gönderemedim:(

    YanıtlaSil
  3. Esra çok tatlı maşallah, kitaplarını güle güle okusun, sen de tabii:))gerçekten güzel bir etkinlik:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ablacım gerçekten güzel oldu... Yenilerini dört gözle bekliyorum.. Ankara'da bir kitap arkadaşım var artık :)))

      Sil
  4. çok güzelmiş hediyeleriniz.kitap ayracına bittim.ona bakan kuzuya daha da çok bittim.maşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...Smilenacım kitap ayracına benim favorim oldu çok sevdim

      Sil
  5. Harika hediyeler, keyifli okumalar... :)

    YanıtlaSil
  6. HARİKA HEDİYELER CANIM
    KIZIMIZI ÖPTÜM
    :))

    YanıtlaSil
  7. Böyle tesadüfen görüyorum bu postları çok memnun oluyorum :D mayısta tekrar etkinlik var unutmayınız :) Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  8. Unutmamaya çalışacağım...Teşekkürler tekrar...

    YanıtlaSil
  9. Vakvak vaki benim oğlumun ilk hikaye kitabıydı:) Resimde görünce tanıdık geldi

    YanıtlaSil
  10. çok guzel bır etkınlık olmus bayldım

    YanıtlaSil