13 Şubat 2012 Pazartesi

Kitaptan Kuleler

Uzuuun zamandır kitaplığımdaki kitapları düzenlemek istiyordum... Alınanlar, emanet verilip geri gelenler, tekrar verilenler, Esra Hanıma raf açmak için bir rafın boşaltılması ve kitapların rasgele yerleştirilmesi epey dağıttı kitaplarımı...


Bugün gözümü karartıp tüm kitapları masaya topladım.Esra için de kitaptan kuleler oyununu uydurdum..Kitapları türlerine göre sınıflarken o da verdiğim kitapları kule yaptı ve hiçbir hitaba zarar vermedi çok şükür...

Öncce kitapları türlerine göre sınıfladım...İtiraf ediyorum 'Aaa, bu da varmış!' dediğim kitaplar oldu. Öylesine kıyıda köşede kalmışlar :((

Türlere göre tasnif ve kitaptan kuleler
                                         

İkinci sıra oluşmaya başladı :))
Ve sevmediğim test kitapları ama mecburen bunlara da yer vermek zorundayım :((



Vee küçük hanımın kitapları...Bunların çoğunu sahaftan kitap takasıyla almıştım.

Tatlı tatlımın rafı :))

Bol fotolu bir post oldu :))) 



8 yorum:

  1. Esra tatlı mı tatlışko:)))maşallah:)bu arada kitaplık düzenleme dünyanın en güzel ev işi bence:))kolay gelsin ne güzel olmuş, kitaplar bir evin bence en güzel süsüdür...hiçbir biblo, tablo, kitaplar kadar güzellik vermez...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Kitaplar olmadan eksik oluyo bi şeyler...tek hücreli hayatımıza dünyaları davet ediyoruz. Dokundukları yeri güzelleştiriyorlar...

    YanıtlaSil
  3. Aynen öyle her kitap bambaşka bir dünyaya açılan sihirli kapı, bu arada sevgililer gününüzü kutlamaya geldim, kutlu olsun:)en büyük sevgilinizin Esra olduğuna da eminim..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim... Evet GERÇEK sevgilim Esrammmm.. Sizin ve tatlı bücürüğün de sevgi günü kutlu olsun :))) Bu ifade daha az kirletilmiş gibi geliyo bana son zamanlarda.

    YanıtlaSil
  5. Nasıl severim kitapları...Ne güzeller:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller geerçekten. Hele ikinci el olanlar...Kokusu bile başka.

      Sil